آخرین وضعیت ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان قزوین 

 رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین، اما روان در لاین جنوبی آزادراه‌های این استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش  رییس پلیس راه استان گفت: با توجه به تعطیلات اخیر و همچنین موج بازگشت زائران اربعین حسینی، در حال حاضر لاین جنوبی آزادراه‌های قزوین - رشت، قزوین - زنجان، قزوین - کرج و همچنین کنارگذر شمالی قزوین با ترافیک نیمه سنگین روبرو است.

وی ادامه داد: تا ساعاتی دیگر همچنین شاهد موج بازگشت مسافران از شمال به تهران خواهیم بود که  پیش بینی می‌شود ترافیک از بعدازظهر امروز حجم سنگین تری را به خود بگیرد.

به گفته وی، با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی، در حال حاضر جاده ارتباطی قزوین - همدان از وضعیت ترددی مناسبی برخوردار بوده و مشکل ترافیکی در این مسیر نداریم.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه از مسافران درخواست داریم تا از همین ساعت زمان بازگشت خود را آغاز کنند، تصریح کرد: رعایت فاصله طولی، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد، خودداری رانندگان از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان و اجتناب از توقف و استراحت در حاشیه راه به رانندگان توصیه می‌شود.

رییس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد: به منظور رفاه حال مسافران و ایمنی جاده ها، محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ امروز تا ۲۴ به صورت رفت و برگشت برای تردد وسایل سنگین از جمله کامیون و تریلرها، به غیر از مواد سوختی و ضروری برای جاده قدیم قزوین - رشت اعمال شده است.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: پلیس همانند روز‌های گذشته با ۱۰۰ درصد آماده باش نیرو‌های خود در طول مسیر‌های ارتباطی آزادراهی، بزرگراه، اصلی و فرعی استان مستقر بوده تا ضمن اعمال مقررات رانندگی، سفری ایمن را برای مسافران برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار